Poukázka na vyšetření z kapky krve

Kód: VKVOUCHER
5 hodnocení
2 000 Kč
Skladem (>5 ks)

Darujte poukaz na vyšetření  z kapky krve svým blízkým. Metoda pozorování čerstvě odebrané kapky krve poskytuje souhrnný obraz krve a upozorní včas na raná stádia onemocnění, akutních infekcí atd. Na základě získaných informací můžeme doporučit vhodnou výživu organismu.

Podmínky pro uplatnění poukázky

• Poukázku není možné vyměnit za peníze.
  • Nevyužitý poukaz nelze vyměnit za jiný, ani jej není možné proplatit nebo prodloužit jeho platnost.

Co je vyšetření z kapky krve

Vyšetření z kapky krve v temném poli mikroskopu neboli Darkfield diagnostika je soustavné pozorování čerstvě odebrané kapky krve, které poskytuje souhrnný obraz krve a upozorní včas na raná stádia onemocnění, akutních infekcí, alergií, nedostatečné trávení bílkovin, záněty, přítomnost bakterií, plísní aj. nebo ukáže na nevhodné stravovací návyky či nedostatek vitamínů, minerálů a stopových prvků v těle. Pomůže odhalit pravou příčinu již vzniklých chorob.

Vyšetření z kapky krve je metoda, která slouží jako prevence než se onemocnění projeví. Na základě získaných informací můžeme doporučit vhodnou výživu organismu a další postupy pro předcházení veškerým civilizačním onemocněním.

Cíl pozorování:

• Prostřednictvím videoprojekce zorného pole mikroskopu názorně vysvětlit kvalitu a stav krevních složek (červené krvinky, bílé krvinky, krevní destičky, plazma).
  • Zaměřit výživu a doporučení vhodných výživových doplňků a životosprávy na zlepšení nevyváženého stavu organismu a tím přirozeně navodit, respektive navrátit zdraví a pohodu organismu.
  • Varovat před náhlými cévními příhodami, poškození jaterní tkáně a degenerativními onemocněními.

Při stávajících problémech může pomoci objasnit příčinu vzniku a tím pádem stanovit nejvhodnější řešení.

Kde lze poukaz uplatnit?

• Vlasové centrum a klinika zdraví Clinical Hair&Health Praha
  • Trichologická poradna Brno

Platnost

• 6 měsíců od zakoupení

Doplňkové parametry

Kategorie: Vouchery
Platnost:: 6 měsíců od objednání

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.