Poukázka na vyšetření z kapky krve

Kód: CODE-271
Neohodnoceno
1 200 Kč
Skladem (> 5 ks)

Darujte poukaz na vyšetření  z kapky krve svým blízkým. Metoda pozorování čerstvě odebrané kapky krve poskytuje souhrnný obraz krve a upozorní včas na raná stádia onemocnění, akutních infekcí atd. Na základě získaných informací můžeme doporučit vhodnou výživu organismu.

Podmínky pro uplatnění poukázky

• Poukázku není možné vyměnit za peníze.
  • Nevyužitý poukaz nelze vyměnit za jiný, ani jej není možné proplatit nebo prodloužit jeho platnost.

Co je vyšetření z kapky krve

Vyšetření z kapky krve v temném poli mikroskopu neboli Darkfield diagnostika je soustavné pozorování čerstvě odebrané kapky krve, které poskytuje souhrnný obraz krve a upozorní včas na raná stádia onemocnění, akutních infekcí, alergií, nedostatečné trávení bílkovin, záněty, přítomnost bakterií, plísní aj. nebo ukáže na nevhodné stravovací návyky či nedostatek vitamínů, minerálů a stopových prvků v těle. Pomůže odhalit pravou příčinu již vzniklých chorob.

Vyšetření z kapky krve je metoda, která slouží jako prevence než se onemocnění projeví. Na základě získaných informací můžeme doporučit vhodnou výživu organismu a další postupy pro předcházení veškerým civilizačním onemocněním.

Cíl pozorování:

• Prostřednictvím videoprojekce zorného pole mikroskopu názorně vysvětlit kvalitu a stav krevních složek (červené krvinky, bílé krvinky, krevní destičky, plazma).
  • Zaměřit výživu a doporučení vhodných výživových doplňků a životosprávy na zlepšení nevyváženého stavu organismu a tím přirozeně navodit, respektive navrátit zdraví a pohodu organismu.
  • Varovat před náhlými cévními příhodami, poškození jaterní tkáně a degenerativními onemocněními.

Při stávajících problémech, může pomoci objasnit příčinu vzniku a tím pádem stanovit nejvhodnější řešení.

Doplňkové parametry

Kategorie: Vouchery